ikonka 3d


Co to jest usługa 3D Secure?

Usługa 3D Secure to dodatkowe, darmowe zabezpieczenie płatności kartą w internecie.

Jak działa usługa 3D Secure?
Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, wymagane może być dodatkowe potwierdzenie transakcji.

Zakupy kartą w internecie z usługą 3D Secure potwierdzisz na dwa sposoby. Poznaj i wybierz najwygodniejszy dla siebie:
• w aplikacji SGB Mobile (tylko klienci indywidualni) lub
• poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie hasła 3D Secure (jednorazowego kodu SMS), które otrzymasz na numer telefonu komórkowego podany przez Ciebie do kontaktu w Banku.

Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne ustalisz w placówce Banku Spółdzielczego w Wołczynie lub poprzez bezpłatną infolinię pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.

Wpisując odpowiedź na pytanie weryfikacyjne pamiętaj, że musi być zgodna z tym co zostało podane w Banku lub na Infolinii. Koniecznie zachowaj odpowiednią wielkość liter i prawidłowo wpisz wszystkie znaki polskie i specjalne.

Pamiętaj, że jeśli żadna ze wskazanych metod potwierdzania transakcji nie została przez Ciebie wybrana, nie zapłacisz kartą w internecie z użyciem metody 3D Secure.
 
Aktywacja potwierdzania płatności 3D Secure w aplikacji SGB Mobile
Od 19 października 2020 r.  możesz aktywować potwierdzanie płatności w SGB Mobile:
• Wybierz swoją kartę w aplikacji.
• Wybierz przycisk „Więcej akcji”.
• Wybierz „Aktywuj potwierdzanie transakcji za pomocą 3D Secure”.
• Po pojawieniu się informacji o aktywacji, wybierz opcję „Aktywuj”.
• Potwierdź aktywację PIN-em do aplikacji mobilnej.
 
W ten sam sposób możesz w każdej chwili wyłączyć usługę 3D Secure.
 
Jeśli w aplikacji SGB Mobile nie są dostępne ww. opcje wyboru, należy dokonać aktualizacji aplikacji SGB Mobile.
 
Potwierdzanie płatności
Jeśli nie jesteś zalogowany do aplikacji:
• Podczas płatności w internecie dostaniesz na swój telefon powiadomienie z aplikacji SGB Mobile – kliknij w nie.
• Uruchomi się aplikacja SGB Mobile. Zaloguj się do aplikacji wybraną metodą logowania.
• Zobaczysz szczegóły swojej transakcji. Jeżeli wszystko się zgadza, wciśnij „Potwierdź”.
• Transakcja została potwierdzona.
Jeśli jesteś zalogowany do aplikacji:
• Podczas płatności w internecie zostaniesz przeniesiony do ekranu SGB Mobile ze szczegółami transakcji.
• Jeżeli szczegóły transakcji są prawidłowe, wybierz opcję „Podaj PIN”, wprowadź PIN do aplikacji i wciśnij „Potwierdź”.
• Transakcja została potwierdzona.

Aktywacja usługi 3D Secure
Usługa jest automatycznie włączana przy aktywacji karty.
 
Jak przebiega transakcja z usługą 3D Secure?
• Wejdź na stronę sklepu obsługującego płatności 3D Secure – oznaczoną symbolami poniżej:
 

 

 3dsecure 1

 

 3dsecure 2

• Wybierz płatność kartą i podaj jej danej:

3dsecure 3

1. Numer karty
2. Imię i Nazwisko
3. Datę ważności
4. Kod CVV2/CVC2, który znajdziesz na odwrocie karty, obok paska do podpisu

• Sprawdź poprawność danych

3dsecure 4

• Potwierdź transakcję
Płatności kartą w internecie możesz potwierdzić w aplikacji mobilnej SGB Mobile (funkcjonalność dostępna dla klientów indywidualnych) lub poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne i podanie hasła 3D Secure (kodu SMS).

3dsecure 5

Pamiętaj, że nie zawsze płatności kartą w sklepach internetowych będą wymagały dodatkowej weryfikacji w usłudze 3D Secure – zależy to od sklepu internetowego.

Zablokowanie usługi 3D Secure
Jeśli 3 razy podasz błędną odpowiedź na pytanie weryfikacyjne lub błędne hasło 3D Secure, usługa zostanie zablokowana do końca dnia. Automatycznie o godzinie 00:00 dnia następnego usługa zostanie odblokowana i kolejne płatności będą możliwe.

Jak odblokować usługę 3D Secure?
Jeśli nie udaje Ci się zapłacić kartą w sklepach internetowych, które obsługują usługę 3D Secure, skontaktuj się z nami. Zadzwoń pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.

Karty obsługiwane w usłudze 3D Secure
Karty dla klientów indywidualnych, za wyjątkiem kart przedpłaconych – transakcje potwierdzasz odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS) lub w aplikacji mobilnej SGB Mobile.


Transakcje kartami przedpłaconymi potwierdzasz jedynie odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS).

Karty dla klientów firmowych – transakcje potwierdzasz odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS).

Dowiedz się więcej:
Pytania i odpowiedzi dot. płatności kartą z usługą 3D Secure.

korzystanie z serwisu oznacza akceptację Polityki Cookies