Bankowość elektroniczna

 

Bądź na bieżąco i eko

Dbasz o środowisko? Chcesz mieć pod ręką wszystkie ważne dokumenty bankowe, np. regulaminy, cenniki? Przejdź na Moje dokumenty SGB i uzyskaj dostęp do elektronicznej wersji dokumentacji.

Moje dokumenty SGB to:

   Gwarancja niezmienności – masz pewność, że dokumenty wysłane przez bank się nie zmieniły, gwarantuje to technologia.
 

 Aktywne informowanie – poinformujemy Cię o każdej zmianie w regulaminie czy taryfach SMS-em lub mailem.

 

   

Pełen dostęp – przechowuj informacje w bezpieczny sposób, z możliwym dostępem poprzez specjalny portal, gdzie sam założysz sobie konto.

 

Portal Klienta

Jesteś klientem Banku Spółdzielczego w Wołczynie? Dostęp do Twoich dokumentów w wersji elektronicznej uzyskasz logując się do Portalu Klienta.


 publiczne                                                   indywidualne

 

W portalu Moje dokumenty SGB Dokumenty publiczne znajdziesz ogólnodostępne dokumenty takie jak: wybrane regulaminy, wybrane taryfy, wybrane klauzule informacyjne.

Portal Moje dokumenty SGB Dokumenty indywidualne to portal w którym zamieszczane są dokumenty dedykowane Klientom Banku, którzy wybrali tę formę komunikacji z Bankiem. Aby je odczytać musisz zalogować się do portalu.

 

Najważniejsze informacje

Jak uzyskać dostęp?

Aby rozpocząć otrzymywanie dokumentów z banku na portal Moje dokumenty SGB potrzebna jest Twoja zgoda na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną. W tym celu złóż odpowiednią dyspozycję w swojej bankowości internetowej lub skontaktuj się z Twoim bankiem. Pamiętaj, by bank znał Twój aktualny numer telefonu komórkowego. Będzie on potrzebny do logowania i byś zawsze otrzymał powiadomienie o nowym dokumencie, który został do Ciebie wysłany.

Po wyrażeniu zgody sam założysz sobie konto na stronie www i ustawisz hasło.

Jakie dokumenty mogę otrzymywać elektronicznie?

Zaraz po wyrażeniu zgody będziesz otrzymywał elektronicznie dokumenty dotyczące Twoich produktów bankowych takie jak informacje o zmianach regulaminów i taryfy prowizji i opłat.

 

 

Jak korzystać z portalu Moje dokumenty SGB Dokumenty indywidualne.

1. Jeśli nie korzystasz z bankowości elektronicznej SGB24 wejdź na stronę Moje Dokumenty SGB

Instrukcja

 2. Jeśli korzystasz z bankowości elektronicznej SGB24 zaloguj się do niej i skorzystaj z zakładki Moje dokumenty SGB bez konieczności dodatkowego logowania.

Od tej chwili w dowolnym momencie będziesz mieć możliwość zapoznania się z otrzymanymi od Banku wiadomościami.

O każdej nowej wiadomości będziemy Cię powiadamiać mailem lub SMS-em (w zależności od wybranej przez Ciebie metody komunikacji).

 

Więcej na temat portalu znajdziesz w Przewodniku dla użytkownika.

token 700x300

SGB Mobile BLIK

Bankowość korporacyjna SGB24 Biznes

SGB24 Biznes to nowoczesna bankowość internetowa i mobilna stworzona z myślą o dużych i wymagających klientach firm i korporacji.

Bankowość SGB24 Biznes w przejrzysty sposób prezentuje poszczególne produkty i usługi bankowe. Jest prosta w obsłudze i intuicyjna dla użytkownika. Dzięki niej, z dostępem do internetu wygodnie bankujesz gdzie chcesz – na komputerze, smartfonie czy tablecie. Wszędzie masz pełny dostęp do swoich finansów. Zarządzaj nimi za pomocą nowych funkcjonalności.

Skorzystaj z nowej elastycznej bankowości internetowej i mobilnej, która może dostosowywać się do Twoich potrzeb!

Po zalogowaniu do SGB24 Biznes samodzielnie spersonalizuj swój pulpit i dostępne mini aplikacje według własnych potrzeb. Bez ograniczeń dodawaj i usuwaj kafelki z poszczególnym funkcjami, zmieniaj ich rozmiar i ułożenie na pulpicie. Dostosuj SGB24 Biznes do swoich preferencji korzystania z produktów i usług, aby bankowało Ci się jak najwygodniej.

Co zyskujesz dzięki SGB24 Biznes?

Nieograniczony dostęp – zarządzasz środkami firmy niezależnie od miejsca i czasu, 24 godziny 7 dni w tygodniu,

Wygodę – potwierdzenia operacji dostajesz na swój adres e-mail,

Mobilność – korzystasz z dostępu do konta na smartfonie lub tablecie,

Bezpieczeństwo – jesteś chroniony nowoczesną technologią zabezpieczeń,

Wszechstronność – zlecasz przelewy krajowe i zagraniczne, realizujesz paczki przelewów, płatności masowe i zlecenia stałe,

Obsługę kart płatniczych – zmieniasz limity kart, włączasz i wyłączasz płatności zbliżeniowe, blokujesz i zastrzegasz karty,

Integrację – za pomocą rozbudowanych formatów plików, poprzez import/eksport danych masz możliwość integracji z systemami finansowo-księgowymi firmy,

Pełną kontrolę – możesz samodzielnie zarządzać uprawnieniami swoich pracowników, jak również dowolnie ograniczać czas i miejsce bankowania. Przy pomocy Kontekstu zbiorczego obsługujesz rachunki wielu firm w jednym miejscu, bez potrzeby przelogowywania się pomiędzy firmami.

Szczegóły znajdziesz w Przewodniku dla Klienta SGB24 Biznes

Obejrzyj filmy instruktażowe i poznaj SGB24 Biznes 

sgb mobile

Infolinia Spółdzielczej Grupy Bankowej (SGB) / Call Center

Infolinia SGB24 / SGB Mobile   obsługuje Użytkowników SGB24, SGB Mobile i innych aplikacji mobilnych oraz kart płatniczych.

Otrzymają Państwo pomoc i wparcie w związku z pytaniami, które pojawiają się w codziennym korzystaniu z nowoczesnej bankowości w Bankach SGB. Konsultanci zapewniają też dostęp do informacji w zakresie kluczowych produktów i usług dostępnych w Spółdzielczej Grupie Bankowej i wspierają procesy sprzedażowe.  

  • bankowość mobilna, m.in. aplikacja mobilna SGB Mobile, usługa BLIK, portfele cyfrowe: Google Pay, Apple Pay, Fifbit Pay i GarminPay, Xiaomi Pay,
  • karty płatnicze, m.in. płatności kartami, 3D Secure, PIN przez SMS, zatrzymanie karty w bankomacie, problem z wypłatą gotówki,
  • bankowość internetowa SGB24/SGB24 Biznes , m.in. logowanie, Token SGB, autoryzacja przez SMS, blokowanie/odblokowanie dostępu, konfiguracja bankowości internetowej, wsparcie w jej obsłudze i rozwiązywanie zgłoszonych nieprawidłowości,
  • informacja o promocjach zrzeszeniowych,
  • informacja o lokalizacji placówek i bankomatów SGB.

Infolinia SGB dostępna jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu:

  • pod numerami telefonów: 800 888 888 (bezpłatne połączenie),
  • 61 647 28 46 (połączenia z zagranicy; opłata zgodna z taryfą operatora),
  • pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Od 01.10.2023 r. skorzystaja Państwo z nowej wersji bankowości internetowej SGB24 oraz SGB24 Biznes. Poniżej zamieszczamy pisma jakie wysłaliśmy do Państwa.

Nowa wersja bankowości internetowej SGB24 od 01.10.2023 r.-Klienci Indywidualni.

Nowa wersja bankowości internetowej SGB24 od 01.10.2023 r.-Klienci Instytucjonalni.

W celu zapoznania się z przewodnikami po nowej bankowości elektronicznej:

Przewodnik dla Klienta – SGB24,
Przewodnik dla Klienta SGB24 Biznes,
Załącznik do Przewodnika dla Klienta SGB24 oraz SGB24 Biznes: Struktura danych dla importu i eksportu w Usłudze Bankowości Internetowej,
Przewodnik dla Klienta – Mobilny Token SGB,

sgb24

Podkategorie

korzystanie z serwisu oznacza akceptację Polityki Cookies