Bądź na bieżąco i eko
Dbasz o środowisko? Chcesz mieć pod ręką wszystkie ważne dokumenty bankowe, np. regulaminy, cenniki? Przejdź na Moje dokumenty SGB i uzyskaj dostęp do elektronicznej wersji dokumentacji.
Moje dokumenty SGB to:
Gwarancja niezmienności – masz pewność, że dokumenty wysłane przez bank się nie zmieniły, gwarantuje to technologia. | |
Aktywne informowanie – poinformujemy Cię o każdej zmianie w regulaminie czy taryfach SMS-em lub mailem.
|
|
Pełen dostęp – przechowuj informacje w bezpieczny sposób, z możliwym dostępem poprzez specjalny portal, gdzie sam założysz sobie konto. |
Portal Klienta
Jesteś klientem Banku Spółdzielczego w Wołczynie? Dostęp do Twoich dokumentów w wersji elektronicznej uzyskasz logując się do Portalu Klienta.
W portalu Moje dokumenty SGB Dokumenty publiczne znajdziesz ogólnodostępne dokumenty takie jak: wybrane regulaminy, wybrane taryfy, wybrane klauzule informacyjne.
Portal Moje dokumenty SGB Dokumenty indywidualne to portal w którym zamieszczane są dokumenty dedykowane Klientom Banku, którzy wybrali tę formę komunikacji z Bankiem. Aby je odczytać musisz zalogować się do portalu.
Najważniejsze informacje Aby rozpocząć otrzymywanie dokumentów z banku na portal Moje dokumenty SGB potrzebna jest Twoja zgoda na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną. W tym celu złóż odpowiednią dyspozycję w swojej bankowości internetowej lub skontaktuj się z Twoim bankiem. Pamiętaj, by bank znał Twój aktualny numer telefonu komórkowego. Będzie on potrzebny do logowania i byś zawsze otrzymał powiadomienie o nowym dokumencie, który został do Ciebie wysłany. Po wyrażeniu zgody sam założysz sobie konto na stronie www i ustawisz hasło. Jakie dokumenty mogę otrzymywać elektronicznie? Zaraz po wyrażeniu zgody będziesz otrzymywał elektronicznie dokumenty dotyczące Twoich produktów bankowych takie jak informacje o zmianach regulaminów i taryfy prowizji i opłat. |
Jak korzystać z portalu Moje dokumenty SGB Dokumenty indywidualne.
1. Jeśli nie korzystasz z bankowości elektronicznej SGB24 wejdź na stronę Moje Dokumenty SGB
2. Jeśli korzystasz z bankowości elektronicznej SGB24 zaloguj się do niej i skorzystaj z zakładki Moje dokumenty SGB bez konieczności dodatkowego logowania.
Od tej chwili w dowolnym momencie będziesz mieć możliwość zapoznania się z otrzymanymi od Banku wiadomościami.
O każdej nowej wiadomości będziemy Cię powiadamiać mailem lub SMS-em (w zależności od wybranej przez Ciebie metody komunikacji).
Więcej na temat portalu znajdziesz w Przewodniku dla użytkownika.
Bankowość korporacyjna SGB24 Biznes
SGB24 Biznes to nowoczesna bankowość internetowa i mobilna stworzona z myślą o dużych i wymagających klientach firm i korporacji.
Bankowość SGB24 Biznes w przejrzysty sposób prezentuje poszczególne produkty i usługi bankowe. Jest prosta w obsłudze i intuicyjna dla użytkownika. Dzięki niej, z dostępem do internetu wygodnie bankujesz gdzie chcesz – na komputerze, smartfonie czy tablecie. Wszędzie masz pełny dostęp do swoich finansów. Zarządzaj nimi za pomocą nowych funkcjonalności.
Skorzystaj z nowej elastycznej bankowości internetowej i mobilnej, która może dostosowywać się do Twoich potrzeb!
Po zalogowaniu do SGB24 Biznes samodzielnie spersonalizuj swój pulpit i dostępne mini aplikacje według własnych potrzeb. Bez ograniczeń dodawaj i usuwaj kafelki z poszczególnym funkcjami, zmieniaj ich rozmiar i ułożenie na pulpicie. Dostosuj SGB24 Biznes do swoich preferencji korzystania z produktów i usług, aby bankowało Ci się jak najwygodniej.
Co zyskujesz dzięki SGB24 Biznes?
• Nieograniczony dostęp – zarządzasz środkami firmy niezależnie od miejsca i czasu, 24 godziny 7 dni w tygodniu,
• Wygodę – potwierdzenia operacji dostajesz na swój adres e-mail,
• Mobilność – korzystasz z dostępu do konta na smartfonie lub tablecie,
• Bezpieczeństwo – jesteś chroniony nowoczesną technologią zabezpieczeń,
• Wszechstronność – zlecasz przelewy krajowe i zagraniczne, realizujesz paczki przelewów, płatności masowe i zlecenia stałe,
• Obsługę kart płatniczych – zmieniasz limity kart, włączasz i wyłączasz płatności zbliżeniowe, blokujesz i zastrzegasz karty,
• Integrację – za pomocą rozbudowanych formatów plików, poprzez import/eksport danych masz możliwość integracji z systemami finansowo-księgowymi firmy,
• Pełną kontrolę – możesz samodzielnie zarządzać uprawnieniami swoich pracowników, jak również dowolnie ograniczać czas i miejsce bankowania. Przy pomocy Kontekstu zbiorczego obsługujesz rachunki wielu firm w jednym miejscu, bez potrzeby przelogowywania się pomiędzy firmami.
Szczegóły znajdziesz w Przewodniku dla Klienta SGB24 Biznes
Infolinia Spółdzielczej Grupy Bankowej (SGB) / Call Center
Infolinia SGB24 / SGB Mobile obsługuje Użytkowników SGB24, SGB Mobile i innych aplikacji mobilnych oraz kart płatniczych.
Otrzymają Państwo pomoc i wparcie w związku z pytaniami, które pojawiają się w codziennym korzystaniu z nowoczesnej bankowości w Bankach SGB. Konsultanci zapewniają też dostęp do informacji w zakresie kluczowych produktów i usług dostępnych w Spółdzielczej Grupie Bankowej i wspierają procesy sprzedażowe.
Infolinia SGB dostępna jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu:
Od 01.10.2023 r. skorzystaja Państwo z nowej wersji bankowości internetowej SGB24 oraz SGB24 Biznes. Poniżej zamieszczamy pisma jakie wysłaliśmy do Państwa.
Nowa wersja bankowości internetowej SGB24 od 01.10.2023 r.-Klienci Indywidualni.
Nowa wersja bankowości internetowej SGB24 od 01.10.2023 r.-Klienci Instytucjonalni.
W celu zapoznania się z przewodnikami po nowej bankowości elektronicznej:
• Przewodnik dla Klienta – SGB24,
• Przewodnik dla Klienta SGB24 Biznes,
• Załącznik do Przewodnika dla Klienta SGB24 oraz SGB24 Biznes: Struktura danych dla importu i eksportu w Usłudze Bankowości Internetowej,
• Przewodnik dla Klienta – Mobilny Token SGB,
korzystanie z serwisu oznacza akceptację Polityki Cookies