Oferta wspólna

Spółdzielczy Leasing to bezpieczny i nowoczesny pakiet produktów leasingowych dla Klientów Banku Spółdzielczego w Wołczynie i banków zrzeszających. Umożliwia przedsiębiorcom łatwy dostęp do środków trwałych: samochodów osobowych i dostawczych, maszyn i urządzeń (rolniczych, budowlanych, przemysłowych i innych), sprzętu medycznego, środków transportu, wózków widłowych, sprzętu biurowego i IT oraz nieruchomości. Klienci indywidualni skorzystać mogą z oferty leasingu samochodów osobowych.
Operatorem finansowym Spółdzielczego Leasingu jest VB LEASING. Poprzez Spółdzielczy Leasing oferowany jest leasing operacyjny, finansowy, modelowy i konsumencki (Alternatywa+) we wszystkich obowiązujących procedurach VB LEASING.

Nasza oferta to:
- leasing operacyjny i finansowy,
- finansowanie w złotych i dewizach (EUR, CHF, USD),
- atrakcyjne warunki finansowe.

Przedmioty leasingu:
Samochody osobowe i dostawcze dla firm i Klientów indywidualnych
 * samochody osobowe,
 * samochody dostawcze (do 3,5 t),
 * motocykle i quady,
 * leasing modelowy (leasing operacyjny z dużą wartością wykupu),

Transport / Maszyny budowlane:
 * samochody dostawcze (powyżej 3,5 t),
 * NOWOŚĆ - Leasing + Truck Assistance
 * naczepy i przyczepy, zabudowy,
 * ciągniki siodłowe,
 * autobusy,
 * kontenery,
 * maszyny budowlane,
 * wózki widłowe.

Technologie:
 * urządzenia medyczne,
 * urządzenia poligraficzne,
 * urządzenia biurowe,
 * maszyny do obróbki metalu, drewna i tworzyw sztucznych i inne,
 * urządzenia dla leśnictwa i maszyny rolnicze.
Technologie związane z gospodarką komunalną
Nieruchomości

Wybór leasingu jako narzędzia finansowania inwestycji nie wymaga dopełnienia wielu formalności.
Zalety Spółdzielczego Leasingu:
- minimum formalności, maksimum korzyści,
- proste zasady, szybka procedura,
- długość trwania umowy i warunki finansowe dostosowane do potrzeb Klienta,
- preferencyjne warunki umowy leasingu dla stałych Klientów
- krótki czas uzyskania finansowania

Dzięki atrakcyjnej ofercie, fachowej obsłudze i rozwiniętej sieci sprzedaży VB LEASING jest jedną z czołowych firm leasingowych w Polsce. To nowoczesna instytucja finansowa i zaufany partner w biznesie. Zapraszamy do korzystania z oferty Spółdzielczego Leasingu w Banku Spółdzielczyw w Wołczynie!


 

1. Gospodarstwo rolne w Skałągach.

 

 

 

 

Lp.

Nr ref.

Stanowisko

Wymagania

1.

brak ofert

 

Co to jest usługa 3D Secure?
Usługa 3D Secure to dodatkowe, darmowe zabezpieczenie płatności kartą w internecie.

Jak działa usługa 3D Secure?
Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, wymagane może być dodatkowe potwierdzenie transakcji.
Zakupy kartą w internecie z usługą 3D Secure potwierdzisz na dwa sposoby. Poznaj i wybierz najwygodniejszy dla siebie:
• w aplikacji SGB Mobile (tylko klienci indywidualni) lub
• poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie hasła 3D Secure (jednorazowego kodu SMS), które otrzymasz na numer telefonu komórkowego podany przez Ciebie do kontaktu w Banku.

Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne ustalisz w placówce Banku Spółdzielczego w Wołczynie lub poprzez bezpłatną infolinię pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.

Wpisując odpowiedź na pytanie weryfikacyjne pamiętaj, że musi być zgodna z tym co zostało podane w Banku lub na Infolinii. Koniecznie zachowaj odpowiednią wielkość liter i prawidłowo wpisz wszystkie znaki polskie i specjalne.

Pamiętaj, że jeśli żadna ze wskazanych metod potwierdzania transakcji nie została przez Ciebie wybrana, nie zapłacisz kartą w internecie z użyciem metody 3D Secure.
 
Aktywacja potwierdzania płatności 3D Secure w aplikacji SGB Mobile
Od 19 października 2020 r.  możesz aktywować potwierdzanie płatności w SGB Mobile:
• Wybierz swoją kartę w aplikacji.
• Wybierz przycisk „Więcej akcji”.
• Wybierz „Aktywuj potwierdzanie transakcji za pomocą 3D Secure”.
• Po pojawieniu się informacji o aktywacji, wybierz opcję „Aktywuj”.
• Potwierdź aktywację PIN-em do aplikacji mobilnej.
 
W ten sam sposób możesz w każdej chwili wyłączyć usługę 3D Secure.
 
Jeśli w aplikacji SGB Mobile nie są dostępne ww. opcje wyboru, należy dokonać aktualizacji aplikacji SGB Mobile.
 
Potwierdzanie płatności
Jeśli nie jesteś zalogowany do aplikacji:
• Podczas płatności w internecie dostaniesz na swój telefon powiadomienie z aplikacji SGB Mobile – kliknij w nie.
• Uruchomi się aplikacja SGB Mobile. Zaloguj się do aplikacji wybraną metodą logowania.
• Zobaczysz szczegóły swojej transakcji. Jeżeli wszystko się zgadza, wciśnij „Potwierdź”.
• Transakcja została potwierdzona.
Jeśli jesteś zalogowany do aplikacji:
• Podczas płatności w internecie zostaniesz przeniesiony do ekranu SGB Mobile ze szczegółami transakcji.
• Jeżeli szczegóły transakcji są prawidłowe, wybierz opcję „Podaj PIN”, wprowadź PIN do aplikacji i wciśnij „Potwierdź”.
• Transakcja została potwierdzona.

Aktywacja usługi 3D Secure
Usługa jest automatycznie włączana przy aktywacji karty.
 
Jak przebiega transakcja z usługą 3D Secure?
• Wejdź na stronę sklepu obsługującego płatności 3D Secure – oznaczoną symbolami poniżej:
 

 

 3dsecure 1

 

 3dsecure 2

• Wybierz płatność kartą i podaj jej danej:

3dsecure 3

1. Numer karty
2. Imię i Nazwisko
3. Datę ważności
4. Kod CVV2/CVC2, który znajdziesz na odwrocie karty, obok paska do podpisu

• Sprawdź poprawność danych

3dsecure 4

• Potwierdź transakcję
Płatności kartą w internecie możesz potwierdzić w aplikacji mobilnej SGB Mobile (funkcjonalność dostępna dla klientów indywidualnych) lub poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne i podanie hasła 3D Secure (kodu SMS).

3dsecure 5

Pamiętaj, że nie zawsze płatności kartą w sklepach internetowych będą wymagały dodatkowej weryfikacji w usłudze 3D Secure – zależy to od sklepu internetowego.

Zablokowanie usługi 3D Secure
Jeśli 3 razy podasz błędną odpowiedź na pytanie weryfikacyjne lub błędne hasło 3D Secure, usługa zostanie zablokowana do końca dnia. Automatycznie o godzinie 00:00 dnia następnego usługa zostanie odblokowana i kolejne płatności będą możliwe.

Jak odblokować usługę 3D Secure?
Jeśli nie udaje Ci się zapłacić kartą w sklepach internetowych, które obsługują usługę 3D Secure, skontaktuj się z nami. Zadzwoń pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.

Karty obsługiwane w usłudze 3D Secure
Karty dla klientów indywidualnych, za wyjątkiem kart przedpłaconych – transakcje potwierdzasz odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS) lub w aplikacji mobilnej SGB Mobile.


Transakcje kartami przedpłaconymi potwierdzasz jedynie odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS).

Karty dla klientów firmowych – transakcje potwierdzasz odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS).

Dowiedz się więcej:
Pytania i odpowiedzi dot. płatności kartą z usługą 3D Secure.

 

Bank Spółdzielczy w Wołczynie w każdej placówce zapewnia kompleksową, profesjonalną obsługę ubezpieczeniową, zgodnie z najlepiej pojętym interesem Klientów.
Przed zawarciem umowy ubezpieczenia zawsze określane są na podstawie uzyskanych od Klienta informacji, jego wymagania i potrzeby oraz podawane są w zrozumiałej formie obiektywne informacje o produkcie ubezpieczeniowym, w celu umożliwienia Klientowi podjęcia świadomej decyzji.

INFORMACJE DLA KLIENTA:

  1. Dane Agenta ubezpieczeniowego: Bank Spółdzielczy w Wołczynie, adres siedziby: ul. Opolska nr 5, gmina Wołczyn, powiat Kluczborski, wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Opolu, Wydział VIII Gospodarczy KRS, pod numerem 0000014034, NIP 751-000-47-91, REGON 000504396.
  2. Dystrybucja ubezpieczeń: Bank Spółdzielczy w Wołczynie jest Agentem ubezpieczeniowym, wykonującym działalność agencyjną na rzecz następujących zakładów ubezpieczeń:
    1) Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, 00-082 Warszawa,
    2) Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 18, 00-082 Warszawa,
  3. Rejestr agentów ubezpieczeniowych: Bank Spółdzielczy w Wołczynie wpisany jest do rejestru agentów ubezpieczeniowych pod numerem 11193829/A. Rejestr agentów ubezpieczeniowych dostępny jest na stronie Komisji Nadzoru Finansowego tj.: https://rpu.knf.gov.pl/search/agent. Wpis do rejestru agentów ubezpieczeniowych można sprawdzić:
    1) poprzez wypełnienie „formularza do sprawdzenia czy dany agent jest zarejestrowany w Rejestrze Agentów Ubezpieczeniowych”, znajdującego się na stronie internetowej Komisji Nadzoru Finansowego https://rpu.knf.gov.pl/search/agent. W celu sprawdzenia wpisu należy wypełnić w oknie wyszukiwarki co najmniej 1 pole wpisując nr agenta tj.: 11193829/A lub firmę/nazwę, pod którą wykonywana jest działalność agencyjna tj.: Bank Spółdzielczy w Wołczynie lub
    2) przez złożenie wniosku do Komisji Nadzoru Finansowego na adres: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub adres korespondencyjny: Biuro Podawcze Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego, Plac Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa.

  4. W związku z proponowanym zawarciem umowy ubezpieczenia, Agent otrzymuje wynagrodzenie w postaci prowizji płatnej przez zakłady ubezpieczeń uwzględnionej w kwocie składki ubezpieczeniowej.
  5. Reklamacje, skargi: klient może w każdym czasie złożyć reklamację/ skargę na działanie Banku Spółdzielczego w Wołczynie w zakresie niezwiązanym z udzieloną ochroną ubezpieczeniową lub wystąpić z wnioskiem do Rzecznika Finansowego o przeprowadzenie pozasądowego rozwiązywania sporów zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym.

    Klient może złożyć za pośrednictwem Banku Spółdzielczego w Wołczynie reklamację/skargę na działanie zakładu ubezpieczeń lub wystąpić z wnioskiem o pozasądowe rozwiązanie sporów pomiędzy zakładem ubezpieczeń a klientem do Rzecznika Finansowego o przeprowadzenie pozasądowego rozwiązywania sporów związanego z umową ubezpieczenia zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym. Powództwo o roszczenie wynikające z umowy ubezpieczenia można wytoczyć przeciwko zakładowi ubezpieczeń według przepisów o właściwości ogólnej albo przed sąd właściwy dla miejsca zamieszkania lub siedziby ubezpieczającego, ubezpieczonego lub uprawnionego z umowy ubezpieczenia, a w przypadku dochodzenia roszczeń przez spadkobiercę ubezpieczonego lub spadkobiercę uprawnionego z umowy ubezpieczenia przed sąd właściwy dla miejsca zamieszkania spadkobiercy ubezpieczonego lub spadkobiercy uprawnionego z umowy ubezpieczenia. Szczegółowe informacje w tym zakresie zostały uregulowane w Ogólnych/Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia.

  6.  Agent nie posiada akcji zakładów ubezpieczeń:
     1) Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie,
     2) Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie,
    uprawniających co najmniej do 10% głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy zakładu ubezpieczeń;

  7. Zakłady ubezpieczeń:
    1. Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie,
    2. Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. z siedzibą w Warszawie,
    nie posiadają akcji Agenta uprawniających co najmniej do 10% głosów na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy Agenta.


    Pełnomocnictwa:

1) pełnomocnictwo Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
2) pełnomocnictwo Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Pracownicy Banku oferujący ubezpieczenia okazują Klientowi przy pierwszej czynności, a później na każde żądanie Klienta pełnomocnictwo:
a. udzielone Bankowi przez zakład ubezpieczeń, którego produkt ubezpieczeniowy jest oferowany,
b. udzielone pracownikowi przez Bank, upoważniające do działania w imieniu Banku jako agenta ubezpieczeniowego (dokument pełnomocnictwa dla osoby fizycznej wykonującej w imieniu Banku Spółdzielczego w Wołczynie czynności agencyjne).

Aby wykupić ubezpieczenie wystarczy skontaktować się z wybraną placówką Banku Spółdzielczego w Wołczynie. Nasi pracownicy udzielą potrzebnych informacji i odpowiedzą na pytania.

Oferujemy

  • własne, autorskie produkty kredytowe i depozytowe
  • wysoki poziom usług
  • karty bankomatowe: VISA ELEKTRON ,VISA BUSINESS, EUROCARD/MASTERCARD STANDARD, EUROCARD/MASTERCARD BUSINESS , MAESTRO
  • własne bankomaty
  • elektroniczne rozliczenia
  • działalność akwizycyjną
  • doradztwo finansowe
  • bswolczyn24.pl
  • sms banking
  • home banking
  • rachunki walutowe
  • leasing
  • własne parkingi

Zapewniamy

  • najbogatszy na rynku lokalnym pakiet ofert depozytowych z najwyższym oprocentowaniem , skierowany do każdego Klienta ,
  • pełny katalog kredytów wspierający rozwój lokalnego rynku , o konkurencyjnym oprocentowaniu ,
    najniższe opłaty i prowizje bankowe

Gwarantujemy

  • bezpieczeństwo depozytów
  • pełną dyskrecję
  • profesjonalny poziom obsługi
  • elastyczność działania
  • korzystne transakcje
  • przyjazną i miłą atmosferę

korzystanie z serwisu oznacza akceptację Polityki Cookies