Szanowni Państwo,
Mamy dla Państwa prezent pod choinkę🌲 BLIK na numer telefonu w aplikacji SGB Mobile‼
Dzięki tej usłudze można szybko i bezpiecznie rozliczyć się ze znajomymi lub przelać pieniądze dziecku:
✔️ bez numeru konta - wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z usługi BLIK na numer telefonu,
✔️ natychmiast - przelew można zrobić o każdej porze 24/7,
✔️ bezpłatnie - 0 zł za wykonanie przelewu,
✔️ do 500 zł jednorazowo🙂
Dodatkowe informacje znajdą Państwo w aplikacji SGBMobile:
1) w zakładce płatności - Nowy przelew, obok ikonek Zwykły i Własny – powinna pojawić się ikonka „Na telefon BLIK”. Jeżeli jej nie ma to należy zaktualizować aplikację w sklepie Google Play lub App Store.
2) Po kliknięciu na ikonkę „Na telefon BLIK” pojawią się numery telefonów osób z kontaktów, które również korzystają z usługi BLIK na numer telefonu. Wystarczy kliknąć na strzałkę, wpisać kwotę (usługa działa do kwoty 500 zł – limit pojedynczej transakcji), ewentualnie zmienić tytuł transakcji, kliknąć dalej i potwierdzić PINEM do aplikacji.
3) Należy również zarejestrować swój numer telefonu: Profil – Ustawienia BLIK – Zarejestruj numer telefonu do odbierania Przelewów na telefon BLIK – wpisać numer telefonu – Potwierdź – Podaj kod SMS – wpisać kod SMS, który przyjdzie – Dalej = gotowe.
4) Przelew na telefon BLIK wychodzący – saldo konta automatycznie się obniża i transakcję natychmiast widać w aplikacji SGB Mobile.
5) Przelew na telefon BLIK przychodzący – przychodzi push informujący o przelewie, saldo konta automatycznie podwyższa się, ale transakcję w aplikacji SGB Mobile widać dopiero po zaksięgowaniu w systemie transakcyjnym i po ponownym zalogowaniu do aplikacji (w dni robocze w godz. od 8.00 do 18.00 jest to po kilku/kilkunastu minutach,a po godz. 18.00 w następnym dniu roboczym po godz. 8.00).