W trosce o bezpieczeństwo Twoich finansów oraz z uwagi na powtarzające się ataki wyłudzenia danych i pieniędzy przez oszustów, wprowadziliśmy zmiany w funkcjonowaniu aplikacji SGB Mobile:
1. Zmniejszyliśmy maksymalny limit BLIK w aplikacji SGB Mobile z 10.000 zł do 2.000 zł
Maksymalny limit kwotowy dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych w ramach usługi BLIK wynosi łącznie 2 000 zł dziennie. Obecnie obowiązujące limity kwotowe w ramach usługi BLIK:
- transakcje gotówkowe (wypłata w bankomacie) – 500 zł,
- transakcje bezgotówkowe, w tym transakcje internetowe (w sklepie stacjonarnym i internecie) – 500 zł.
Limity dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych możesz zmienić w aplikacji SGB Mobile w ustawieniach usługi BLIK do wysokości limitu maksymalnego.
UWAGA! Jeśli ustawiłeś limit kwotowy mniejszy niż 500 zł, to nie ulegnie on zmianie.
2. Zmniejszyliśmy maksymalne limity dla transakcji kartami debetowymi i kredytowymi możliwe do ustawienia w aplikacji SGB Mobile
W aplikacji SGB Mobile zmieniliśmy maksymalny limit kwotowy dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych kartami debetowymi i kredytowymi z 50.000 zł do wartości wskazanych poniżej:
- transakcje gotówkowe (wypłaty gotówki z bankomatu) – 15.000 zł,
- transakcje bezgotówkowe, w tym transakcje internetowe (w sklepie stacjonarnym i internecie)– 30.000 zł.
Limity dla transakcji gotówkowych i bezgotówkowych możesz zmienić w aplikacji SGB Mobile w zakładce -Zarządzaj Kartami- do wysokości limitów maksymalnych.
Jeśli chcesz zmienić limity maksymalne obowiązujące w aplikacji SGB Mobile na wyższe, odwiedź Placówkę Banku Spółdzielczego w Wołczynie.
UWAGA! Twoje dotychczasowe ustawienia limitów dla transakcji kartowych nie zostały zmienione. Przy kolejnej próbie zmiany limitów kartowych w aplikacji SGB Mobile będą obowiązywały limity maksymalne wskazane powyżej.